Τρίτη 7 Απριλίου 2020

ΜΟΥΣΙΚΗ (7/4)

Αγαπημένα μου τριτο-τεταρτάκια!!! Καλώς ήρθατε στην ηλεκτρονική μας τάξη!!! Εύχομαι να είστε όλα τα παιδάκια υγιή και να περνάτε όσο το δυνατόν πιο όμορφα και δημιουργικά τον χρόνο σας!! Εγώ από μεριάς μου υπόσχομαι να κάνω ό,τι μπορώ για να το καταφέρω!! Ξεκινάμε λοιπόν;;;
Αρχικά, θα ήθελα να ρίξετε μια γρήγορη ματιά στο διαδραστικό βιβλίο μουσικής της τάξης σας και συγκεκριμένα στο κεφάλαιο '' Οι περιπέτειες του ήχου '', δηλαδή εδώ:
Έπειτα, πειραματιστείτε λίγο, πατώντας πάνω στα γκρι τετραγωνάκια (π.χ. αυτό που βρίσκεται δίπλα στον τίτλο '' Ήχοι της φύσης '') και ακούστε ή δείτε το περιεχόμενό τους!!! Είναι αρκετά διασκεδαστικό!!!
Τέλος, μπορείτε, αν θέλετε, να παίξετε και το παιχνιδάκι που ακολουθεί. Επειδή, όμως, είναι αρκετά εύκολο, επιλέξτε το επίπεδο 4! (το επίπεδο αλλάζει από τα πορτοκαλί βελάκια κάτω από τα μπαλόνια)
Για τυχόν απορίες ή και εντυπώσεις, γράψτε μου σχόλιο ακριβώς εδώ από κάτω.

6 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μπήκες και στους ήχους της φύσης που είχε τους ήχους των ζώων.

      Διαγραφή
    2. Λόισα μου γλυκειά μου,με κάνεις πολύ χαρούμενη!! (κ. Άννα)

      Διαγραφή
  2. .κύριε Γιάννη άκουσα τους ήχους τα τραγούδια τους και μου άρεσαν πολύ ήταν πολυτέλεια. Έλιο Τσακολλαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή