Τρίτη 7 Απριλίου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ: ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ 2 ΤΑΞΕΙΣ (7/4)

Καλήμερα παιδιά μου.
 Σήμερα θα κάνουμε επανάληψη στις προπαίδειες. 
Πρώτα θέλω να τις διαβάσουμε καλά 
και μετά να προχωρήσουμε στις ασκήσεις.


Κάντε κλικ στον σύνδεσμο για να κάνετε τις ασκήσεις. 
Οι ασκήσεις είναι 10, όσες και οι προπαίδειες 
(Για τις ασκήσεις νούμερο 5 και νούμερο 10 
πρέπει να είστε πολύ γρήγοροι και γρήγορες) 
Διαβάστε καλά τις οδηγίες για κάθε άσκηση
 και μετά κάντε κλικ στο Start.

14 σχόλια:

  1. κύριε Γιάννη δεν μου ανοίγει το κουίζ τα μαθηματικά δεν ξέρω τι έχει πάθει μπορείτε να μου πείτε εσείς το πρόβλημα δεν μου ανοίγει με τίποτα. Έλιο Τσακολλαρι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μπορείς, Έλιο, δεν πειράζει. Διάβασε τες και κάνε μερικά παραδείγματα στο τετράδιο.

      Διαγραφή
  2. Δεν μπορώ να τα κάνω επειδή δεν μου ανοίγουν. Αντέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε εμένα, Αντέλα, ανοίγουν ακόμη και στο κινητό. Αν θέλεις ξαναπροσπάθησε. Αν δεν μπορείς, δεν πειράζει. Διάβασε τες και κάνε μερικά παραδείγματα στο τετράδιο.

      Διαγραφή
  3. Κλαιντις το ιδιο και σε μενα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μπορείς, Κλάιντι, δεν πειράζει. Διάβασε τες και κάνε μερικά παραδείγματα στο τετράδιο.

      Διαγραφή
  4. Κύριε Γιάννη έκανα όλες τις προπεδιες μου ανιξαν όλες με βαθμολογία 12.132 κλειντι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τις έκανα ολες με δυο λαθη σε δυο ασκήσεις Βασιλης Μακρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ. Γιάννη τις έκανα όλες σωστές!Στα τρενάκια ήταν πολύ δύσκολο να πατήσεις τα μπαλόνια την στιγμή που πρέπει! Αλλά προσπάθησα και τα κατάφερα αρκετές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κ. Γιάννη ηταν υπέροχο μου άρεσαν πάρα πολλύ τα έκανα όλα σωστά και σιγέντροσα 3.999. Λόισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή