Σάββατο 4 Απριλίου 2020

ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (4/4)


Παιδιά μου, σιγά-σιγά η παρέα μας μεγαλώνει! Η κυρία Σοφία της θεατρικής αγωγής  μας έστειλε το παρακάτω κείμενο και μας προτείνει μια ωραία δραστηριότητα τώρα που έχουμε τοοοοόόόσο ελεύθερο χρόνο!  

Αγαπητοί γονείς, καλοί μου μαθητές,

η θεατρική αγωγή είναι ένα κατεξοχήν βιωματικό μάθημα.  Ωστόσο, είναι και μια "πολυγλώσσα" και γι αυτό αναζητώ δραστηριότητες και διάφορες μορφές της, για να μην χάσουμε την επαφή μας αλλά κυρίως για να αναπτύξουμε τη δημιουργική μας φαντασία. 

Σας αναρτώ εδώ δραστηριότητες για τους μαθητές της γ΄ και της δ' τάξης του δημοτικού. Να σημειώσω πως ότι δημιουργείτε (κείμενο, ζωγραφιά, φωτογραφίες ή βίντεο με την βοήθεια κάποιου μεγάλου) δεν τις πετάμε αλλά μου τις δίνετε για ανατροφοδότηση.

Σας ευχαριστώ πολύ, με εκτίμηση

Σοφία Γλωσσίδη

δασκάλα θεατρικής αγωγής


9 σχόλια:

  1. Είμαι ο κλειντι τό κείμενο μου αρέσε πολύ και ιδα της ικονε είναι υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύρια Σοφία αφτο που μας δήξατε ηταν πολλύ ωρέο αλλά δεν το κατάλαβα τι πρέπι να κάνουμε ακριβοός.

    Λόισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι Λόισα μου!! πρέπει να διαλέξεις μια φωτογραφία από αυτές που είδες..όποια σου άρεσε πιο πολύ.. και να φτιάξεις την δική σου ιστορία.. Αυτοί οι άνθρωποι που ζουν?ποια γλώσσα μιλάνε?πως έιναι τα σπίτια τους?τα ρούχα τους?το σχολείο τους?και μόλις τα κάνεις όλα αυτά παίξε την ιστορία σου με τους δικούς σου όπως κάναμε στην τάξη..βρες αντικείμενα..φτιάξε διαλόγους...σε φιλώ :*

      Διαγραφή
  3. Για σας κυρία Σοφία είμαι η Αντέλα.Μου άρεσε πολύ το κοιμενο. Είδα τις εικόνες και μου άρεσαν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντέλα μου χαίρομαι!! διάλεξε μια εικόνα...φτιάξε μια ιστορία με διαλόγους, αντικείμενα και παίξε με την Αλμπίνα..σας φιλώ και τις 2 :*

      Διαγραφή
  4. Κυρία Σοφία γεια σας είμαι ο έλιο διάλεξα την Τρίτη εικόνα σκέφτηκα για την Ιταλία δεν ήξερα άμα είναι σωστό εγώ σκέφτηκα αυτό το πράγμα και με τι σκέφτεσαι εσύ μου έκανα ένα πανηγύρι που χόρευαν οι χωριανοί στα μπαλκόνια τους επειδή είπα είπε ο υπουργός τους να μείνουν σε καραντίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έλιο μου καταπλητική η ιδέα σου!!μπράβο μπράβο μπράβο!!!Φυσικά και είναι σωστό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή