Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ (31/3)

Ο Σπύρος ποτίζει.

Το κατσικάκι χοροπηδά.

Το βιβλίο είναι πάνω στο θρανίο.

Στο Θάνο αρέσει πολύ το ψάρεμα.

Ησυχία απλωνόταν παντού.

Η ευγένειά του τον διέκρινε από τους άλλους.


Παρατηρήσεις:

Στις παραπάνω προτάσεις παρατηρούμε λέξεις που φανερώνουν:

πρόσωπα                Σπύρος,  Θάνος

ζώα                         κατσικάκι
                                                                                      
πράγματα               βιβλίο,  θρανίο

ενέργεια                 ψάρεμα

κατάσταση            ησυχία

ιδιότητα                 ευγένεια


Οι λέξεις αυτές λέγονται ο υ σ ι α σ τ ι κ ά.


Ουσιαστικά λέγονται οι λέξεις που μας φανερώνουν πρόσωπα, ζώα, πράγματα, ενέργεια, κατάσταση και ιδιότητα.


Αφού θυμηθήκαμε μαζί τι είναι τα ουσιαστικά, τώρα ήρθε η ώρα για να εξασκηθούμε. Κάνε κλικ παρακάτω για να ανοίξει η άσκηση. Καλή επιτυχία! Μην ξεχάσεις να μετά να γράψεις εδώ από κάτω ένα σχόλιο για να μου πεις αν τα κατάφερες με την άσκηση και αν θέλεις να μου γράψεις τη βαθμολογία σου.

8 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Μπράβο σου! Την άλλη φορά είμαι σίγουρος θα τα πας καλύτερα! (Θα ήθελα να μου γράφεις και το όνομά σου).

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητήρια! (Θα ήθελα να μου γράφεις και το όνομά σου).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Μπράβο, Έλιο! Τα πήγες εξαιρετικά! Έχω πάρει και τις απαντήσεις σου για τις πράξεις των μαθηματικών.

      Διαγραφή