Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟΥΣ (31/3)

Κάποιες μέρες θα βάζω δραστηριότητες τις οποίες θα τις κάνετε στο τετράδιο και θα μου στέλνετε τα αποτελέσματα σε σχόλιο. Πάμε να δούμε την άσκηση:
Να κάνεις κάθετα τις παρακάτω πράξεις και να γράψεις τα αποτελέσματα σε σχόλιο:
α) 2.345+1869=       β) 4.137-2.689=     γ) 46 x 8 =        δ) 34 x 25 =

Πως θα εργαστείς;
α) Θα αντιγράψεις τις πράξεις αυτές στο τετράδιο των μαθηματικών σου. Πρόσεξε πολύ μην κάνεις λάθος στους αριθμούς!
β) Θα κάνεις τις πράξεις και θα βρεις τα αποτελέσματα. Για να είσαι σίγουρος/η ότι βρήκες το σωστό αποτέλεσμα θα κάνεις και τις επαληθεύσεις. Θυμήσου ότι για να επαληθεύσεις την πρόσθεση και την αφαίρεση κάνεις την αντίστροφη πράξη. Για τον πολλαπλασιασμό θυμήσου ότι κάνεις τον σταυρό.
γ) Ανοίγεις ξανά αυτήν τη δραστηριότητα στον υπολογιστή ή στο κινητό σου, πηγαίνεις κάτω, εκεί που λέει "Δημοσίευση σχολίου" κάνεις κλικ και γράφεις τα αποτελέσματα και το όνομά σου, όπως στο παράδειγμα. "α) 3.500, β) 1500  γ)...    δ)....    Δημήτρης Παπαδόπουλος".
δ) Τέλος, κάνεις κλικ εκεί που λέει "Δημοσίευση". Αυτό που έχεις γράψει θα έρθει σε εμένα και αφού το ελέγξω, θα το επιτρέψω να φαίνεται στα σχόλια.
ε) Σε αυτό το βίντεο μπορείς να θυμηθείς πως κάνουμε πολλαπλασιασμό και πως χρησιμοποιούμε τον σταυρό για επαλήθευση.


Αν έχεις κάποια απορία μπορείς να επικοινωνήσεις μαζί μου στο email: ioannisteach@gmail.com ή στο τηλέφωνό μου. Σε παρακαλώ να ολοκληρώσεις την δραστηριότητα και να μου στείλεις τα αποτελέσματα σήμερα. 

Καλή επιτυχία!!! 


8 σχόλια:

  1. Αριάδνη και Αντέλα έχω πάρει τις απαντήσεις σας όμως θα τις ανεβάσω το βράδυ για να δώσω χρόνο και στα υπόλοιπα παιδιά να τις λύσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α 4.214 β 1.441 γ 348 δ 850 Άγγελος Σπάτουλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο σε όλα τα παιδιά που συμμετείχατε! Οι σωστές απαντήσεις είναι
    α) 4.214 β) 1.448 γ) 368 δ) 850. Περιμένω και από τους υπόλοιπους μαθητές μου να συμμετέχουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή