Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΕΣ ΤΟΥ 4 ΚΑΙ ΤΟΥ 5 (31/3)

Καλημέρα, παιδιά. Σήμερα θα θυμηθούμε τις προπαίδειες του 4 και του 5. Διάβασέ τες πολλές φορές μέχρι να μπορείς να τις πεις απ' έξω.
Τώρα νομίζω ότι ήρθε η ώρα να μετρήσεις τις δυνάμεις σου. Κάνε κλικ παρακάτω και προετοιμάσου για πολλές αποστολές. Και μην ξεχάσεις. Περιμένω το σχόλιο σου για να μου πεις πως τα πήγες. Πατάς εκεί που λέει "Δημοσίευση σχολίου" γράφεις το σχόλιο σου και μετά πατάς το κουμπάκι που λέει "Δημοσίευση". Είσαι έτοιμος; Είσαι έτοιμη; 3, 2, 1 και ξεκινάμε!!

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ 4
http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-4/index.html

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ 5
http://users.sch.gr/pkotsis/4/b-taxi/maths/propaideia-5/index.html

13 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ. Αν θέλεις να μου γράφεις και το όνομά σου. Για σήμερα έχω βάλει και μια δραστηριότητα με πράξεις στο τετράδιο.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αντέλα. Κάθε μέρα θα ανεβάζω και καινούργιες δραστηριότητες. Είδα ότι έκανες και τις πράξεις. Το βράδυ θα ανεβάσω τις σωστές απαντήσεις. Κύριος Γιάννης

      Διαγραφή
  3. Κύριε Γιάννη το κουίζ μου άρεσε πολύ! Αριαδνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Συγχαρητήρια! Ελπίζω να τα καταφέρεις καλά και στις υπόλοιπες δραστηριότητες.

      Διαγραφή
  5. Πανεύκολη η προπαίδια του .5 Αντελα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είμαι ο ελιο ειταν τε πιο το κουιζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, Έλιο! Θα βάζω κάθε μέρα παρόμοιες ασκήσεις!

      Διαγραφή