Παρασκευή 15 Μαΐου 2020

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ' ΚΑΙ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ (15/5)

Αγαπημένοι μου μαθητές, από σήμερα και μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία σκέφτηκα να ανεβάζω στη σελίδα αρκετές δικές μου ασκήσεις. Έτσι λοιπόν αναζήτησα και βρήκα μια ιστοσελίδα που μου παρέχει αυτή τη δυνατότητα. Το πιο σημαντικό είναι ότι τα αποτελέσματα αυτών των ασκήσεων θα έρχονται σε εμένα και έτσι θα μπορώ να ξέρω σε τι επίπεδο βρίσκεται κάθε παιδί.

ΟΔΗΓΙΕΣ

1) Κάνετε κλικ στον σύνδεσμο που βρίσκεται η άσκηση (είναι στο τέλος αυτής της σελίδας)
2) Στη σελίδα που σας ανοίγει εκεί που λέει First name γράφετε το όνομά σας. π.χ. ΠΕΤΡΟΣ
3) Εκεί που λέει Last name γράφετε πάλι το όνομά σας π.χ. ΠΕΤΡΟΣ και ΟΧΙ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΟ, γιατί ούτως ή άλλως εγώ σας γνωρίζω.
4) Τέλος, εκεί που λέει email address γράφετε ένα email. Σας προτείνω να μην γράψετε το email σας (καθώς είναι ένα προσωπικό δεδομένο) αλλά γράψτε ένα τυχαίο. π.χ. stamna21@gmail.com
Πάντως ότι και να γράψετε θα πρέπει να έχει κατάληξη @gmail.com
5) Kάντε κλικ στο Register
6) Στο σημείο αυτό σας ανοίγει η άσκηση. Διαβάζετε την ερώτηση και επιλέγετε την σωστή απάντηση. Προσέξτε γιατί κάποιες ασκήσεις θα έχουν συγκεκριμένο χρόνο για να τις τελειώσετε.
7) Στο τέλος πατήστε Save και θα σας αποκαλύψει τις σωστές απαντήσεις. Έτσι μπορείτε να δείτε που κάνατε λάθος.
8) Μετά κάντε κλικ στο Submit για να μου αποστείλετε τα αποτελέσματα. Αν έχετε οποιαδήποτε απορία γράψτε μου στα σχόλια.

ΑΣΚΗΣΗ
Μαθαίνω καλά την προπαίδεια 


  



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου